פרסום ושיווק

KFC חוזרת: אברהם, ליאו, WE ו-LEAD במכרז על תקציב הפרסום

ההשקה מחדש של הרשת בישראל נתונה תחת ידיה של רשת KFC ברוסיה שתהיה אחראית על אזור ישראל. לפני כשבועיים הציגו המשרדים מצגת לפי בריף שהועבר אליהם 
משה בנימין |  7
KFC (צילום iStock)
7 שנים לאחר שחיסלה את עסקיה בישראל, רשת העופות המטוגנים המצליחה בכל רחבי העולם KFC מתכננת חזרה לשוק הישראלי. בשנת 2017 כבר גיששה הרשת העולמית לקראת חזרה אפשרית לישראל אך לאחרונה העבירה את התכניות לשלב המעשי עם גיוס כח אדם ומכרז על תקציב הפרסום של הרשת.  
לאייס נודע כי לפחות 4 משרדי פרסום מתמודדים במכרז על תקציב הפרסום של רשת המזון המהיר: ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, אברהם, LEAD ו-WE, לשעבר BB&A שהתמזג עם סולומון מדיה של ענת סולומון ושינה את שמו בעקבות זאת. 
החזרה של הרשת לישראל תיעשה באמצעות החברה העולמית ולא באמצעות זיכיון לחברה מקומית. בהתאם, הפנייה למשרדים נעשתה על ידי נציג שמונה לכך על ידי הרשת העולמית. לאייס נודע כי ההשקה מחדש של הרשת בישראל נתונה תחת ידיה של רשת KFC ברוסיה שתהיה אחראית על אזור ישראל.
המשרדים המתמודדים על התקציב קיבלו פנייה מטעם KFC רוסיה לאחר שאותרו בישראל וזומנו להתמודד במכרז. לפני כשבועיים הציגו המשרדים מצגת לפי בריף שהועבר אליהם מצד החברה ובה הציגו פתרונות אסטרטגיים, מדיה וקריאייטיב. 
איש העסקים אודי שמאי היה האחרון שהחזיק בזכיינות על סניפי KFC בישראל והגיע עמה לפרישה של 8 סניפים בשיאה. הרשת החלה את דרכה ללא כשרות ולדברי שמאי שגשגה עד שהפכה לרשת כשרה, הרשת נתקלה בבעיות, הן מטעמי רכישת עופות כשרים שייקרו את העלויות ובעיקר מהסיבה שהמוצר הסופי השתנה בעקבות הוצאת אבקת החלב מהבלילה שעזרה לציפוי העוטף של העוף לדבוק בו. 
ברשת העולמית ינסו שלא לחזור על טעויות העבר וככל הנראה צפויים להשיק, לפחות בתחילת דרכה (החדשה) בישראל, רשת לא כשרה שתנסה להתמקד בלקוחות המגזר הערבי. בהתאם, החדירה לשוק תיעשה בצעדים זהירים עם פתיחת מספר קטן של סניפים והתרחבות בהתאם לגודל ההצלחה. נכון לעכשיו, טרם ידוע על כמה יעמוד תקציב הפרסום של הרשת לטובת החדרת המותג בחזרה לארץ. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אני שמעתי שהם פיתחו בלילה כשרה
    דניאל 16/04/2019 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והרשת תהייה כשרה, תבדקו את זה...
    סגור
  • 6.
    לשאלה לפרסומאים בכירים
    כלכלן 16/04/2019 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה לגשת למכרז לקרוע את התחת ואת הכיס על מצגת אסטרטגיה, קריאייטיב ומדיה, להתמודד מול עוד 3 משרדים שמשאירים אותך עם 25% סיכוי לקבל תקציב שכרגע לא ידוע אך נראה שע"פ האסטרטגיה להתמקד כרגע במגזר הערבי ולנוע בצעדים זהירים לא מדובר פה על מיליונים.. שווה?
    סגור
  • 5.
    אברהם רק יורידו אותם למטה
    התרנגול 16/04/2019 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם פשוט הכי לא אמינים שם במשרד, או שאחד מהם מאוד לא אמין.
    סגור
  • 4.
    סוף סוף מזון בריאות עושה קמבק - באיזה שמן הם משתמשים
    תרזה 16/04/2019 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כמה זמן הם מחליפים את השמן שם
    סגור
  • 3.
    לליאו אין את ברגר קינג? (ל"ת)
    עדי קויצקי 14/04/2019 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אז הם מתמקדים בהתחלה במגזר הערבי אבל אין משרד מגזרים
    אני 14/04/2019 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמתמודד? מה עמי אלוש מבין בפרסום במשולש?
    סגור
  • 1.
    ככה צריך לעשות את זה
    קולונל 14/04/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ללא זכיין ובטח לא כשר. אף מומר בינלאומי לא צריך להיות מסורס ע״י כשרות. בשביל כשרות יש שניצלים וחומוס. בהצלחה.
    סגור