Content Point - Sponsored

3 טיפים לאימון מוצלח בחדר הכושר

אימון מוצלח בחדר הכושר נמדד במשך הזמן שתשקיעו בשריפת אנרגיה וקלוריות. רוצים להבטיח שהפעילות תהיה אפקטיבית וממושכת? כך תעשו זאת נכון

כתיבת מומחים | 
אימון (צילום ----)
ההחלטה לרכוש מנוי לחדר כושר בדרך כלל מביאה איתה זינוק במוטיבציה לעשות פעילות גופנית. הבעיה היא שעם הזמן התחושה נשחקת, מה שמחייב אותנו להפוך כל אימון לאפקטיבי ויעיל יותר. עם זאת, החדשות הטובות הן שיש המון דרכים להפוך אימון סטנדרטי למוצלח ורק צריך להכיר את הטיפים החשובים.
הנה למשל 3 דרכים שיבטיחו עבורכם אימון ממושך לשריפה של כמה שיותר אנרגיה וקלוריות בחדר הכושר:
1. השתמשו בהסחת דעת
אימון שעובר במהירות, בהנאה ובכיף יהיה בהכרח אפקטיבי יותר בהשוואה לאימון משעמם ושגרתי. בטווח הבינוני והארוך, חוויית אימונים כזו גם תגדיל את הסיכוי לכך שתחזרו לחדר הכושר ותשמרו על סרגל המאמצים שלכם. בפועל, מה שצריך לעשות הוא להשתמש בהסחות דעת ולשלב אותן תוך כדי האימון על מנת להגביר את האפקטיביות שלו.
כל אחד מאתנו יכול לבחור הסחות דעת אחרות שרלוונטיות עבורו. יש כאלה שלא מוותרים על אוזניות בלוטוס כדי לשמוע מוזיקה קצבית במהלך הרמת משקולות, לעומת אחרים שמלכתחילה עושים מנוי לחדר כושר על מנת לצפות בטלוויזיה תוך כדי הליכה או ריצה.
2. אל תעמדו מתחת למזגן
לדברים הקטנים יש השפעה גדולה על היכולת שלכם להמשיך להתאמן בחדר כושר ולצאת ממנו בלי שרירים תפוסים. כאן הטעות הנפוצה היא לבחור את המקום הכי קר בחדר הכושר, על מנת לצנן לכאורה את הגוף תוך כדי האימון. בפועל, מי שעומד מתחת למזגן נמצא בסיכון גבוה לשרירים תפוסים וזה לא מומלץ גם לכאלה שיש להם ניסיון קודם.
המקום שבו תבחרו להתאמן קריטי עבור החוויה שלכם. במידה וזו הפעם הראשונה בחדר כושר מסוים, נסו להתייעץ עם המדריכים ואל תתביישו לבדוק מקומות שונים. לאחר מכן כבר תדעו באיזה אזור להתמקם, איך להפוך אותו לידידותי יותר עבור סוג האימון שבחרתם ומתי להחליף מקום כדי לא להפריע לאנשים אחרים.
3. הכינו תפריט תזונתי מתאים
התפריט הרגיל בדרך כלל לא מתאים ליום שבו אתם מתכוונים לבקר בחדר הכושר. בין אם מדובר על 2 או 3 פעמים בשבוע, כדאי לפתוח את היום הרלוונטי עם תפריט שכולל שילוב בין פחמימות וחלבונים ולאחר מכן לשתות לפחות 1.5 ליטר של מים. כמה שעות לפני האימון תוכלו להמריץ את הגוף בעזרת כוס קפה ולהתרענן עם פרי מתוק כמו תמר, בננה או אגס כדי להגיע בשיא האנרגיה.
לסיכום, הצלחת האימון מושפעת ממה שאתם יכולים לעשות לפני הביקור בחדר הכושר ולמזלכם יש גם טיפים שאפשר לאמץ באופן מיידי. מבחינתכם, התנאי היחיד ליישם את הטיפים באופן שלא יפגע בבטיחות האימון אלא רק ישדרג אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה