קצרצרים

קמפיין חדש יעלה מודעות לתופעת "הלידה השקטה"

משה בנימין | 
רוית אסף (צילום רונן פדידה)
קמפיין חברתי חדש, ביוזמתן של יערית שושן-סבג פרסומאית ובעלים של משרד פרסום ועדי אברהם מנהלת ובעלים של קהילת סקסי מאמא המונה כ-150 אלף נשים עולה השבוע לאוויר במטרה לעורר מודעות למקרי "לידה שקטה".
על פי נתוני משרד הבריאות, מדי שנה ישנם בישראל 700 מקרים של אבדן הריון. 6 לידות מתוך 100 הן לידות שקטות של תינוקות ללא רוח חיים, לידות בהן לא נשמע קול בכי של התינוק. הקמפיין יוצא לפועל בעקבות פוסט שפורסם באוקטובר 2017, בנושא לידה שקטה בקהילת 'סקסי מאמא' - פוסט שגרף אלפי תגובות ושיתופים של נשים שכאבו ושתקו לאורך זמן רב. מטרת הקמפיין היא להוציא את השיח מקהילת נשים ברשת ולהשתמש בשיח הנשי, המעצים, לקידום מטרות חברתיות וליצירת שינוי אמתי.
 
קרדיטים
קריאייטיב וארט: יערית שושן סבג
קופירייטינג, תוכן, קריאייטיב: יהב שושו
צילום: רונן פדידה
עריכה וצילום וידאו: ירדן עדי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה