קצרצרים

גיק דיגיטל זכתה בתקציב הפרסום של איגוד הג'ודו לתחרות הגרנד סלאם

כתבי אייס |  2
מימין: גיל מזרחי, שגיא גור מנכ"ל איגוד הג'ודו, משה פונטי יו"ר איגוד הג'ודו וטל גיגי (צילום יח"צ)
מערך הפרסום של תחרות הגרנד סלאם 2019 של איגוד הג'ודו, יטופל במשרד הפרסום גיק דיגיטל בבעלותם של טל גיגי וגיל מזרחי. בשנה שעברה ליווה המשרד את אליפות אירופה בג'ודו ובשנת 2017 את אליפות אירופה לנוער בשחייה. אירוע הגרנד סלאם יופק השנה על ידי חברת קומטק ועל מערך התקשורת וההסברה יופקד גיל לבנוני, לשעבר דובר ההתאחדות לכדורגל. המשרד מעניק שירותי יח"צ, תקשורת ואסטרטגיה ללקוחות עסקיים, לצד פרסום, מיתוג ושירותי דיגיטל. בין לקוחותיו: קבוצת נכסי אריאל, חנן מור, קניון G ראשל"צ, סלע בינוי, אתו"ס ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף כבוד מהצפון
    החיפאי 07/01/2019 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שמשרדים מהצפון ישחקו במגרש של הגדולים
    סגור
  • משרד חיפאי מוביל
    חיפאית במקור 07/01/2019 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד פרסום מעולה שממזמן משחק במגרש של הגדולים... מי שמכיר, יודע..
    סגור