קצרצרים

מינה סליגמן תנהל את ה-Corporate Marketing בלאומי קארד

כתבי אייס |  4
מינה סליגמן (צילום יח"צ)
על רקע הפרידה מקבוצת לאומי והמעבר לבעלות זרה תחת קרן ההשקעות ורבורג פינקוס, מגייסת לאומי קארד את מינה סליגמן לתפקיד מנהלת מחלקת Corporate Marketing. סליגמן תהיה כפופה לוורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד. במסגרת תפקידה תנהל סליגמן את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים, הפרסום והתקשורת השיווקית של החברה, מול כלל לקוחותיה הפרטיים והעסקיים. המשימה המיידית והבולטת הניצבת בפני החברה כיום, היא תהליך המיתוג מחדש, המתחייב על רקע הפרידה מקבוצת האם. עד לאחרונה שימשה סליגמן כסמנכ"לית צמיחה בסטארט אפ המפתח כלים אנליטיים חדשניים לאתרים ומותגים. בעבר הייתה סמנכ"לית השיווק של גלובס במשך 6 שנים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מקצועית ואיכותית, בהצלחה!!! (ל"ת)
    ליאור 14/01/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אין כמו מינה
    מיכל 10/01/2019 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחירה מעולה אשת מקצוע מעולה
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד!!!
    יובל 10/01/2019 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מינה היקרה, כל הכבוד!!! הרבה בהצלחה, הם זכו באחת הטובות שיש.
    סגור
  • 1.
    שיהיה בהצלחה. (ל"ת)
    עופר 10/01/2019 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור