קצרצרים

שינוי לוגו ועיצוב אריזות: טבע יוצאת במהלך חזותי ומיצובי חדש

כתבי אייס | 
טבע (צילום לוגו)
חברת הפארמה טבע הודיעה היום (יום א') על השקת המיצוב והזהות החזותית החדשים שלה בישראל ובסך הכל בעוד כ-20 שווקים נוספים - כחלק מהשקת המותג הגלובאלי שכבר יושם ב-8 מדינות, בהן ארה"ב, רוסיה וצרפת. השקת המותג הגלובאלי היא חלק אינטגרלי מתהליכי הרה-ארגון שהחלו בדצמבר 2017, וכללו גם פיטוריהם של אלפי עובדים וסגירת מפעלים בישראל ובעולם. המהלך יתרחש על פני שנתיים, ויכלול עיצוב חדש לפורטפוליו אריזות המוצרים של טבע בישראל; פעילות מאסיבית בדיגיטל, קידום פעילויות ומיזמים שונים, ושינוי בלוגו שלה, שיחליף את הקודם שעוצב לפני 33 שנה.
תגיות טבע | עיצוב | פארמה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה