קצרצרים

לקראת האירוויזיון: קוקה קולה בקמפיין לפחיות הזהב במהדורה מוגבלת

משה בנימין | 
קוקה קולה (צילום יחסי ציבור)
לקראת האירוויזיון שייערך בתל אביב וגדודי התיירים שעשו את דרכם לישראל, חברת קוקה-קולה ישראל יצאה במהדורה מיוחדת של פחיות זהב עליהן מילים מהסלנג הישראלי: YALLA | KAPAR | TARIMU | MOOOSH | BALAGAN | KULULU.
את המהלך מלווה סרטון שמלמד את מילות הסלנג וממחיש את הסיטואציות הקשורות לכל מילה, כך שהתיירים שמגיעים לארץ יוכלו ללמוד ולהשתמש בהן. הסרטון צולם ברחבי תל-אביב ואפשר למצוא בו לוקיישנים מרכזיים כמו חופי הים ושדרות העיר, DJ דלית רצ'סטר, עוברי אורח שלקחו חלק בסרטון בספונטניות ועוד. על הקריאייטיב אמונה מחלקת טכנולוגיה ותוכן של קוקה-קולה בשיתוף חברת ההפקה "בונמזה". 

 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה