קצרצרים

קמפיין שפיטה ל-TERMINAL X רושם מיליון צפיות בסופ"ש

משה בנימין |  4
שפיטה (צילום צילום מסך)
קמפיין חדש של אתר האופנה הישראלי TERMINAL X בכיכובה של שפיטה (הפיינליסטית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון') שעלה ביום חמישי בערב רשם כבר כמיליון צפיות. הקמפיין כלל הפקה מחודשת ומלאה לשיר "אמור שלום" של להקת "שוקולד, מנטה, מסטיק", בעיבודו של עופר מאירי (מטרופולין) וקליפ בבימוי בן בכר, שביים את טקס האירוויזיון בת"א בחודש שעבר. מונה הצפיות כולל את יוטיוב (700K) והיתר בעמוד הפייסבוק של הזמרת. במהלך השתתפה גם חברת התוכן השיווקי Peach
מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X: "אחרי שנתיים של עבודה מאומצת לשנות את חוקי המשחק בישראל, החלטנו להעביר את מסר המהפכה בעזרת דמות שהיא בעצמה מהפכנית, בינלאומיות וחדשנית. בדיוק כמו המותג שלנו. את המהפכה התחלנו ביצירת סטטוס קוו בישראל של משלוח בחינם מהיום למחר וזה המסר שמוביל את המהלך הפרסומי".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל שלא אומרים ששמו על זה ארגזים של כסף בקידום
    לא אומרים את כל האמת 10/06/2019 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וככה זה הגיע למיליון צפיות
    סגור
  • פטפטן משועמם אתה. ואתה יודע את זה. (ל"ת)
    לאקי לוק 10/06/2019 20:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שפיטה היא דמות ויראלית. הכסף שנדרש היה להוציא
    ויראליות זה שם המשחק 10/06/2019 20:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על קידום ופרסום מצומצם ביחס לכל קמפיין אחר. ההשקעה היתה בקליפ ובקונספט
    סגור
  • 1.
    אין כמו שפיטה
    עידן 10/06/2019 17:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דמות שכולה השראה והעצמה. אומנית פנומנלית. איזה קליפ נהדר. פחות אהבתי את המסחור אבל ברור לי שאלו חוקי המשחק החדשים .
    סגור