קצרצרים

אצטרובל ממתגת את זרוע הפרסום תחת שם חדש ומצרפת תקציב חדש

משה בנימין |  2
אצטרובל. גדי יוהן ואורן שאער (צילום יחסי ציבור)
קבוצת הפרסום אצטורבל ממתגת מחדש את מחלקת הפרסום והניו מדיה תחת השם בלוטת האצטרובל ומקבלת לידיה במקביל את תקציב קניוני צים אורבן לייף. חברת המדיה, המציעה את שטחי הפרסום על מוניות השירות ובשילוט חוצות תקרא אצטרובל Media.
כאמור, במקביל לפעילות המדיה הוקמה לפני מספר שנים מחלקת פרסום ודיגיטל שהחל מהיום תעמוד בזכות עצמה, כמשרד פרסום נפרד, תחת השם "בלוטת האצטרובל" תחת ניהולו של גדי יוהן. בין תקציבי החברה נמנים קניון גן העיר, רשת סופר יודה ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלוטת האצטרובל ...
    מי 09/09/2019 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת
    סגור
  • מה את מתפוצצת
    בני 10/09/2019 07:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה את מתפוצצת
    סגור