קצרצרים

"היהודים" סבלו מספיק: מובילים קמפיין ראשון ב-4 מיליון שקל ל-Quik

לקראת פריסה ארצית של שירות המשלוחים, מתחדשת החברה בקמפיין שהחל לרוץ בטלוויזיה, בדיגיטל ברדיו ובשלטי חוצות, בהובלת להקת "היהודים" - שעבורה מדובר בפרסומת הראשונה בקריירה
אייס |  18
היהודים בפרסומת ל-Quik (צילום רפי דלויה)
לרגל הרחבת פעילות שירות המשלוחים לקראת פריסה ארצית, חברת Quik משיקה קמפיין טלוויזיה בעלות של 4 מיליון שקל. בקמפיין בחרו בפרזנטורים לא שגרתיים – להקת היהודים. זהו הקמפיין הראשון בו לוקחת חלק הלהקה מאז הקמתה לפני כ-25 שנים, ולאורך הפרסומת יתנגן שירם המוכר "מחפש תשובה". 
במהלך הפרסומת, סולני הלהקה אורית ותום יגיעו יחד לסופר ויצטרכו להתמודד עם חיפוש מוצרים, לקוחות בלתי נעימים וקופאית איטית. השיר יתחבר לקונספט הפרסומת לפיו היהודים סבלו מספיק, כמאמר הבדיחה, וכעת הגיע הזמן לזנוח את חוויית הקניות המוכרת ולהעביר את הקניות בסופר לאונליין.
הקמפיין, אותו מוביל משרד הפרסום סיטימדיה, יעלה בפריסה ארצית במספר פלטפורמות במקביל - בטלוויזיה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברדיו. "אנחנו שמחים לקחת חלק בפרויקט של חברת קוויק, מאמינים במוצר ונרגשים לקראת עליית הקמפיין לאוויר", מסרו מטעם "היהודים".
 
קוויק הוא שירות סופר הפועל אונליין בלבד ומציע חוויית משתמש דיגיטלית מותאמת אישית, כמו גם משלוח עד הבית או איסוף עצמי בתוך שעה מההזמנה, שאינו מצריך יציאה מן הרכב.
נוסף על הרחבת פריסת שירות המשלוחים מחיפה ועד לבאר שבע, יצאה קוויק עם תוכנית מינויים לפיה תמורת תשלום חודשי קבוע הנע בין 37-45 שקל, ייהנו לקוחותיה ממשלוחים חינם ומאספקת המשלוח יום לאחר הרכישה. מודל המינוי החודשי מתבסס על ההנחה כי הצרכן הממוצע מעדיף משלוח קטן בתדירות גבוהה יותר שיאפשר לו לרכוש מוצרים טריים בכל כמה ימים. זאת, לעומת המצב המקובל בשוק.
"אנו נרגשים להשיק את קמפיין הטלוויזיה הראשון שלנו ולעלות למגרש של הגדולים", מסרה דורין פישר, מנהלת השיווק של Quik. "שנה לאחר ש-Quik הושק ומשרת עשרות אלפי לקוחות בהצלחה אנחנו מוכנים להתרחבות ופריסה ארצית. החיבור עם 'היהודים' היה מעניין ומיוחד והתחבר בצורה הומוריסטית עם המסר שלנו, שהיהודים סבלו מספיק בסופר יחד עם אחד השירים המדהימים שנוצרו כאן".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    פרסומת נחמדה ים סוף גרוע ומקומם.
    דבי 05/01/2020 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברורה לי הכוונה שלה חםקת היהודים רוצה לקנות און ליין אבל הקונוטציה שה יהודים רוצים לקנות..... ולא המוסלמים או הנוצרים . ...
    סגור
  • 14.
    סיטימדיה אדירים!! שאפו!!
    אורי 05/01/2020 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קריאייטיב אדיר של המשרד הכי מגניב בעיר
    סגור
  • 13.
    ואהבתי
    ..ועכשיו ראיתי 04/01/2020 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כבר סובלים מפרסומות אז לפחות שתהיה פרסומת מגניבה כזו. להקה מצויינת
    סגור
  • 12.
    אוהבת את היהודים
    מהמם 04/01/2020 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם את פורטיס , פרסומות זה כסף מעולה ומגיע להם בהחלט להרויח בכיף!
    סגור
  • 11.
    לא יצא מוצלח במיוחד
    דינסקי 04/01/2020 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די מתאמץ
    סגור
  • 10.
    אדיר!!!! (ל"ת)
    חיים 04/01/2020 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לא יצא מוצלח במיוחד
    דינסקי 03/01/2020 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די מתאמץ
    סגור
  • 8.
    תתבייש מעצמך. אין על להקת היהודים להקת הרוק הכי טובה בא (ל"ת)
    טינה 02/01/2020 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    פרסומת מפלה וחסרת מעוף
    היהודי 01/01/2020 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסר שמפלה מגזרים אחרים. מצביע על מתחרים כ"לא טובים ליהודים". קריאייטיב שאנסו בכוח והפקה ברמה נמוכה. שימוש בפרזנטורים שלא בהכרח תורמים למותג או מדברים אל קהל היעד. ומי הוא בכלל קהל היעד? שוב.. רק האוכלוסיה היהודית חח.. ?
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד ל״היהודים״ שיעשו כסף ויהנו
    בהצלחה 31/12/2019 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להקת רוק מהטובים שיש בארץ , ידוע שללהקות רוק בארץ לא קל כלכלית , שיהיה להם בהצלחה
    סגור
  • 5.
    חולה על היהודים
    טלי 31/12/2019 22:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שאפו על היהודים, יוצאים סופר מגניבים חיבור מושלם למותג צעיר ודיגיטלי.
    סגור
  • 4.
    מעולה
    איתי 31/12/2019 22:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סוף סוף לקוח עם ביצים. פרסומת אדירה.
    סגור
  • 3.
    אוי ואבוי זה רק הולך ומתדרדר
    אברהם אבינו 31/12/2019 19:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מאיפה להתחיל? מהקונספט הילדותי? מהטקסט הנוראי? מהבימוי החובבני? מהארט שלא קיים? אבוי למקצוע.
    סגור
  • 2.
    אז מי יותר מביך, פורטיס או היהודים?
    אבו בכר 31/12/2019 15:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    התכווצתי מבושה כשראיתי את זה, בלי קשר לזה ש-90% מהאוכלוסיה לא מכירים אותם, בטח כשזה מגיע לקהל היעד
    סגור
  • תתכווץ כמה שבא לך, הפרסומות הללו מחזירות את הלהיטים
    אושרי 02/01/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במקום להירקב אצלך בקרטון דיסקים הקהל הצעיר נחשף לחומרים בפריים טיים. חוצמזה שאתה לא בדיוק מלווה את היהודים או את פורטיס בהופעות שלהם, ואם כן , אתם לא מספיק. הם צריכים להנות מהמוניטין שלהם והאמנות שהיא בשוק קטן יחסית כמו ישראל שרבע ממנה ערבים, עוד רבע חרדים ומתוך מה שנשאר עשירית אוהבים רוק, וכן לעשות קצת כסף כדי ליצור עוד בשקט בלי לקבל טלפונים מהבנקאי.
    סגור
  • צודק, שירוויחו בכיף! (ל"ת)
    // 02/01/2020 21:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פרסומת מטופשת (ל"ת)
    עריד 31/12/2019 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מספר 1 במקום לפרגן אתה שרוף מקנאה