מדיה

עוד רבעון קשה לשירות ה-TV של HOT: איבד 8,000 לקוחות

החברה איבדה ב-4 הרבעונים האחרונים 24 אלף לקוחות, שעברו יחד עם פורשי yes לשירותים המוזלים והאלטרנטיביים של סלקום, פרטנר ונטפליקס
אלכסנדר כץ |  3
מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין (צילום אלכסנדר כץ)
דוחות HOT שמפורסמים הבוקר (יום ה') חושפים שוב את המצב הקשה של שירות הטלוויזיה שלה, שממשיך לאבד לקוחות בקצב גבוה. על פי הדוחות עולה כי מספר לקוחות שירות הטלוויזיה עמד בסיום הרבעון הראשון של 2018 על 781 אלף בתי אב, מול 789 אלף בסוף 2017.
בחישוב שנתי, HOT איבדה לא פחות מ-24 אלף לקוחות בשירות הטלוויזיה, שנטשו לשירותי הטלוויזיה המוזלים של סלקום ופרטנר, וגם לשירותים האלטרנטיביים דוגמת נטפליקס.
דוחות המתחרה הגדולה yes טרם פורסמו, אבל גם חברה זו מאבדת לקוחות בצורה מוגברת, ובדוחות סיכום 2017 מספר בתי האב שלה עמד על 587 אלף, ירידה של 9,000 ביחס לרבעון השלישי של 2017.
בצד הירידה במגזר הטלוויזיה, רשמה החברה עלייה ראשונה זה 8 שנים במגזר הקווי ל-1.2 מיליון לקוחות, גידול של 1,000 לקוחות נטו; HOT mobile ממשיכה לצמוח עם 16 אלף לקוחות חדשים ברבעון הראשון של 2018 לכדי 1.58 מיליון לקוחות; ואילו באינטרנט מספר הלקוחות צמח ב-5,00 ל-712 אלף לקוחות.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה עמדו על 1.027 מיליארד שקלים – ירידה של 10 מיליון שקלים ביחס לתקופה מקבילה אשתקד, הרווח התפעולי קטן מ-121 מיליון ברבעון הראשון של 2017 ל-108 ברבעון הראשון של השנה, הרווח הנקי הסתכם ב-44 מיליון שקל לעומת 38 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין מסרה: "HOT היא קבוצת התקשורת היחידה שגדלה במצבת הלקוחות גם במגזר הכבלים וגם במגזר הסלולר, דבר שמעיד על איכות המוצרים שלנו. ברבעון האחרון הובלנו שורה של  מהלכים ביניהם השקת XTRANET, אינטרנט במהירות של 200 מגה כסטנדרט ללקוחות שלנו. השקנו את שירותי ה-4K, במקביל להשקת שיתוף הפעולה עם נטפליקס. ברבעון הקרוב נרחיב את השירות ונאפשר גישה ליותר מחצי מיליון ממירים בו זמנית; HOT היא קבוצת התקשורת היחידה שצומחת במצבת הלקוחות, מה שמוכיח שהלקוחות שלנו לא מוכנים להתפשר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל עוד הוט תמשיך לגנוב מלקוחותיה באופן קבוע ,
    לקוח לשעבר לצמיתות 21/05/2018 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בהמשך תמחק ממפת ספקי הטלויזיה , לא יכול להיות שכל חשבונית תחוייב בסכום גבוה יותר, ואין שום סיכויי לקבל חזרה את כספינו חזרה, נדרשת התערבות ממשלתית בעניין
    סגור
  • 2.
    הוט באופן מיידי לא תוזיל את שרותיה לשרותי טלוויזיה בלבד
    לקוח 20/05/2018 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלקוח הוט זה ברור לי שאם הוט באופן מיידי לא תוזיל את שרותיה לשרותי טלוויזיה בלבד ותפסיק להתנות הוזלה בטלויזיה ברכישת שרותים אחרים, היא עומדת להמחק ממפת ספקי הטלוזיה.
    סגור
  • 1.
    הוט גמרה את הסוס
    רפי 17/05/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם החברה תרצה לחזור לימיה הטובים תהיה חייבת ליישר קו עם סלקום ופרטנר, כלומר הורדת מחירים
    סגור