מדיה

סופרבול משעמם, ורייטינג נמוך: 98 מיליון צפו במשחק ב-CBS

בנוסף צפו בסטרימינג כ-2.6 מיליון איש, ועדיין מדובר על ירידה חדה במספר הצופים בשנים האחרונות, לאחר השיא ב-2015 – עם 114.4 מיליון
אלכסנדר כץ | 
סופרבול 2019 (צילום גטי אימג'ס)
היה זה הסופרבול אולי המשעמם אי-פעם, עם התוצאה הנמוכה בהיסטוריה, וכעת מתברר שרשת CBS גם שילמה את המחיר, כשהמשדר רשם את הרייטינג הנמוך ביותר בעשור האחרון. על פי נתוני מדד נילסן, עולה כי הניצחון של הניו-אינגלנד פטריוטס על הלוס אנג'לס ראמס 13:3, משך לשידור הליניארי (כלומר לערוץ CBS בטלוויזיה, א"כ) רק 98.2 מיליון איש, ירידה של 5% ביחס לשנה שעברה.
ב-CBS אומרים כי עוד 2.6 מיליון איש צפו במשחק בסטרימינג ושירותים דיגיטליים נוספים, כך שבסך כל מספר הצופים במשדר עמד על קצת פחות מ-101 מיליון איש. בשנה שעברה מספר הצופים בסטרימינג עמד על כ-2 מיליון, כך שהמגמה הולכת וגוברת.
 
זו השנה הרביעית ברציפות שנרשמת ירידה במספר הצופים במשדר הספורט הכי נצפה בארה"ב. בשנה שעברה הניצחון ההיסטורי של פילדלפיה איגלס על ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול ה-52, משך 103.4 מיליון צופים, ורייטינג של 47.7% עבור רשת NBC ששידרה את המשחק. מדובר היה בירידה של כמעט 7 מיליון צופים ביחס לשנה שלפני כן – 2017, אז הניצחון הסופר-דרמטי של הפטריוטס על אטלנטה פלקונס משך לרשת FOX כ-111.3 מיליון צופים ורייטינג של 48.8%.
נתון השיא בסופרבול נרשם ב-2015, אז צפו בזכייה של הפטריוטס על סיאטל ב-NBC כ-114.4 מיליון אמריקאים.
תגיות CBS | NBC | סופרבול
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה