מדיה

מאסטר שף זינקה לשיא עונתי; רק 1.3 נק' בין חדשות 13 לכאן

'מאסטר' רשמה רייטינג של 22.1%, פי יותר מ-3 מ'גב האומה' ששודרה מולה. חדשות 13 ירדה ל-5.75 בלבד, מול 4.4% לחדשות הערב של כאן 11
אלכסנדר כץ |  13
מאסטר שף (צילום עדי אורני)
שיא עונתי למאסטר שף (קשת 12) עם 22.1% בקרב היהודים ו-581 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הסתפקה גב האומה (רשת 13) בשליש רייטינג - 6.9% (221K). רילוקיישן (כאן 11) עם 2.8% (63K) בלבד.
'אנשים' (קשת 12) - 12.4%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 9%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.2%, 'וואי וואי וואי' (כאן 11) - 2.5%, 'חדשות הלילה'  (כאן 11) - 3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.9%,
מול 3.1% להעולם הבוקר (רשת 13).
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.1%, שש עם עודד בן עמי - 8.4%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.4%, שש עם אמנון לוי - 3.8%.
כאן 11: ערב ערב - 1.8%, קלמן וסג''ל - 1.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.4%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.7%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.1%.
העולם היום (כאן 11) הניבה 1.1%, גאולה ולונדון (כאן 11) הסתקפה ב-1%, ואת הרצועה סוגרת מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 15.8% (408K),
אבל את העניין מספקות המהדורות ברשת ובכאן 11, עם פער קטנטן של 1.3 נק' בלבד:
חדשות 13 עם 5.7% (160K),
וחדשות הערב (כאן 11) עם 4.4% (125K).
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תקצצו את ליאור לנדברג
    חדשות 13 בקיצוצים 13/06/2019 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הרס את המהדורה. ישראל טויטו תתעורר
    סגור
  • 6.
    אפס סקופים. אפס תחקירים
    חדשות 13 ביזיון 13/06/2019 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ליאור לנדברג עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי הרס עוד מקום שפרח לפני הגעתו. ישראל טויטו תתעורר האיש קבלן הריסות
    סגור
  • 5.
    לאר הבזיון המתמשך, מתי סוגרים את תאגיד הזבל? איש לא צופ (ל"ת)
    תקציבאי 12/06/2019 12:56
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 4.
    עכשיו אי אפשר להאשים את הכדורגל או את יוכפז - מה תעשו? (ל"ת)
    חח 12/06/2019 11:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    דוריה למפל וחדשות הערב - 4.4%
    אלעד 12/06/2019 11:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אמש עשיתי נסיון להציץ בשידור "המהדורה המרכזית" של מה שמכונה "תאגיד השידור". לדעתי דוריה למפל מיצתה את עצמה עוד בטרם החלה ממש להגיש. ברוב חלקי המהדורה שראיתי היא פשוט נראתה משועממת, ואני לא מאשים אותה - גם אני הייתי משועמם מן המהדורה הנוראית הזאת, אבל אני לא מגיש את המהדורה, בניגוד אליה (ולשמחתי לא בחרתי לעסוק בתקשורת אלא בתחום רציני הרבה יותר, אבל זה כבר נושא לשיחה אחרת). בקיצור - קודם כל היא משועממת, ומעבירה את זה לצופים. אבל מעבר לכך - שימו לב להגשה שלה: היא ממש מדברת "מתחת לאף", בקושי פותחת את הפה, נשמעת יותר כאלו היא ממלמלת ולא מדברת ברור (ואני עדיין בשנות הארבעים, אין לי בעיות שמיעה...), תנועות הידיים שלה מעצבנות, והיא ממש לא מקרינה שותפות כלשהי למהדורה. משהו מסוג - "עברתי לכאן לרגע, אני מקריאה לכם את הטקסט ועוד שנייה אני הולכת" (מה שלא אתפלא אם אכן יקרה....). משהו בה מקרין קור, מרחק, אולי אפילו חוסר איכפתיות. זה כמובן מצטרף לכתבים שלדעתי עילגים לחלוטין, כתבות משעממות, עריכה לא יצירתית, ממש שממה.
    סגור
  • אז איך תסביר את הפער המצטמצם ברייטינג?
    בונזי 12/06/2019 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כאן 11 עושים עבודה טובה וצריכים להשתפר, הרבה תכנים טובים הם יהיו הערוץ השני הכי נצפה בישראל אם ינהלו את הכל נכון.
    סגור
  • כשהתאגיד יתקרב לרייטינג של חדשות 13 נדבר..חחח...
    אלעד 12/06/2019 13:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נו, באמת... קורה שיש ירידה ביום אחד או שניים, אבל התאגיד מסתובב סביב ה - 4% ובעצם נהנה רק ואך ורק מהפסקות הפרסומת הענקיות בשני הערוצים, אחרת בכלל לא היו רואים אותו.
    סגור
  • ענק! אבל זה עוד כלום לעומת 'לונדון וגאולה'=1% שלם! (ל"ת)
    A 12/06/2019 11:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כשיקראו לך גאולה אבן-סער תוכל להביא גם רבע אחוז...
    מתי 12/06/2019 13:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כשיקראו לך גאולה אבן סער תוכל להביא רבע אחוז ביום טוב, או אפס אחוז, והכל יימשך כסדרו - המשכורת (כ - 40,000 ש"ח לפי פרסומים זרים...) תמשיך להשתלם, הרכב הצמוד ימשיך להיות צמוד, והכל טוב.
    סגור
  • 2.
    גב השמאל
    ניב 12/06/2019 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אפשר להקיא עם אותם דמיות......
    סגור
  • 1.
    לא מאמין שיש צופים לגב האומה.
    יענקלה 12/06/2019 09:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המיץ של הזבל.
    סגור
  • תאמין
    תאמין 14/06/2019 07:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאמין
    סגור
  • תגיד, אתה ההוא שפוטרת משם ומאז לא עושה שום דבר? (ל"ת)
    יוסי 12/06/2019 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור