דעות

קריאייטיב בינ"ל: מקדונלד'ס חוגגת 50 עם טעימה נוסטלגית

בסדרת אימג'ים משעשעת, מציג הקמפיין דמויות שונות מכל תקופה כשבידם הביג מק ועל
פניהם חיוך "מגניב" ברוח התקופה, עם תוספת אומץ ליד החמוצים, בלי לוגו
לירון בן יעקב | 
מקדונלד'ס. 50 שנה לביג מק (צילום יח"צ)
הרבה לפני תקופת מסכי הטאצ', הגלילות האינסופיות ברשתות חברתיות, הסלפי והפייק ניוז, כשהעולם נראה והרגיש קצת יותר תמים, נולד לו ה'ביג מק', אחד ממוצרי הדגל של רשת המזון המהיר מקדונלד'ס.
אז כן, הרבה מאוד השתנה מאז, חוץ מדבר אחד, הביג מק. השנה, לרגל חגיגות 50 שנה למנת הבורגר, מחזירה אותנו רשת מקדונלד'ס בצרפת לאותן תקופות קסומות, עם קמפיין בניחוחות נוסטלגיים.
בסדרת אימג'ים משעשעת, מציג הקמפיין דמויות שונות מכל תקופה כשבידם הביג מק ועל
פניהם חיוך "מגניב" ברוח התקופה. לקמפיין תוספת יפה של אומץ ליד החמוצים, כשמעבר לכותרת TIMELESS BIG MAC לא תמצאו את לוגו מקדונלד'ס. דורש הרבה אומץ לחגוג חמישים שנה בלי לוגו. מצד שני, אין על כוח של ברנד, ותכל'ס, אין על האייטיז. מכונת זמן מישהו?
















תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה