פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את גלי ארנון מ-Fiverr

השבוע בפודקאסט השיווק והפרסום של ערן גפן, האורחת היא סמנכ"לית שיווק Fiverr גלי ארנון. על ההנפקה המוצלחת, איך נולד הרעיון של מודל ה-5$ ועוד
כתבי אייס | 
גלי ארנון וערן גפן (צילום יחסי ציבור)
בפרק מיוחד על רקע ההנפקה המוצלחת של Fiverr, שעומדת כרגע על שווי של כמעט מיליארד דולר, ערן גפן אירח את גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק של החברה.
ארנון וגפן מדברים על מודל ה-$5 כסוג של פיצוח מוצרי-שיווקי על מנת להשיג מטרה גדולה הרבה יותר, פישוט התהליך של עבודה עם פרילנסרים ויצירת אמון - מודל שהביא לצמיחת החברה בצורה וויראלית בלי להוציא כסף על שיווק בשנים הראשונות.  
 
ארנון שיתפה גם באתגר וההצלחה להתרחב מאותו מודל מקורי למותג מגוון ומקצועי יותר, עם שירותים במחירים משתנים, תחת החזון של "In doers we trust" שהפך למרקטפלייס ענק של שירותים דיגיטליים. כמו כן, מה זה אומר להיות סמנכ"לית שיווק בחברה גלובלית שצומחת במהירות, שיווק מדיד מבוסס פרפורמנס לבניית מותג וכיצד סמנכ"לית השיווק משלבת בין עבודה תובענית לחיים אישיים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה