יח"צ

יואש בן יצחק נבחר למנהל אגף דוברות ושירות לקוחות ברכבת

בן יצחק נבחר בסיום הליך מכרזי ארוך, והוא יחליף בתפקיד את ישראל טל סרנגה שעבר לתפקיד חדש בעיריית ירושלים בתחום ההסברה והדוברות
אלכסנדר כץ |  4
תחנת רכבת (צילום רכבת ישראל)
דירקטוריון רכבת ישראל אישר לאחר תהליך מכרזי ארוך, את מינויו של יואש בן יצחק לתפקיד מנהל אגף דוברות ושירות לקוחות, שיוביל את מערך ההסברה, הדוברות והשיווק של הרכבת. בן יצחק יחליף את ישראל טל סרנגה, שעבר לשמש כראש מערך הסברה, שיווק ודוברות בעיריית ירושלים.
 
יואש בן יצחק (צילום: אסף שילה)
בן יצחק שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל השיווק והתקשורת של התאחדות התעשיינים, וקודם לכן כמנהל השיווק וההסברה של תאגיד מיחזור האריזות תמיר. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
 
בשנה האחרונה התמודדה רכבת ישראל עם מספר משברים, בין היתר השקה לא מוצלחת לפני כשנה של קו הרכבת החדש בין ירושלים לתל אביב (שנעצר כרגע בנתב"ג, א"כ); פיטורי המנכ"ל שחר איילון בשל פתיחת הקו הנ"ל, כמו גם איחורים ובעיות אחרות; ומאבקי עובדים. דווקא בתקופה האחרונה נראה כי חלה רגיעה בגזרת הרכבת.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מברוק אחי - תפור עליך
    אבי 29/11/2019 15:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האיש הנכון במקום הנכון
    סגור
  • 3.
    עשו בשכל. (ל"ת)
    קולגה 29/11/2019 15:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    חבר יקר. בהצלחה! קטן עליך (ל"ת)
    יוני 29/11/2019 15:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    מקצוען. מענטש. אחלה בחירה שבעולם (ל"ת)
    אמיר 29/11/2019 10:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור